Paymo – תכנה לארגון פרויקטים ובקרת הזמן לעצמאיים

לאחרונה התוודעתי לתכנה החינמית Paymo, המיועדת לעצמאיים או לצוותים קטנים העובדים במקביל על מספר פרויקטים.

התכנה הפשוטה מאפשרת לפתוח מעין כרטיס המיועד ללקוחות השונים, תחת כל לקוח אפשר לפתוח מספר פרויקטים,  ותחת כל פרויקט – להקצות רשימת משימות.

אחד מהדברים היעילים ביותר, לפחות לדעתי, הוא הטיימר. כן, כן, כמה פשוט – ככה חשוב. אני בוחרת פרויקט ומשימה, לוחצת Start כשאני מתחילה ו-stop כשאני מסיימת. כיוון שהתשלום שאני מקבלת הוא לפי סימני דפוס – אני מציינת בסוף כל יום עבודה בהערות כמה סימני דפוס תרגמתי. ובסופו של יום (או חודש, או פרויקט) – אני יכולה לסכם כמה שעות הקדשתי לכל פרויקט. הדבר עוזר לי להבין כמה אני מרוויחה, בעצם, וגם יעזור לי להבא – לגבש הצעות מחיר לפרויקטים חדשים.

התכנה פשוטה לשימוש ונוחה למדי. אני עברתי לממשק החדש – Paymo 3, שהוא כרגע בגרסת הבטא שלו. העיצוב הרבה יותר נוח ונעים. החיסרון – לגירסה הקודמת הייתה אפליקציה של הטיימר גם בטלפון הנייד, כך שאם המשכתי לעבוד על פרויקט במקום אחר – יכולתי להזין את השעות בזמן אמת, ולא לחכות עד שאחזור הביתה ואז לעדכן את השעות.

כתיבת תגובה